Jakość usług wsparcia - to gwarancja stabilnego funkcjonowania i pomyślnego rozwoju systemu informacyjnego.
Właśnie profesjonalne wsparcie zmniejsza ryzyko klientów, oszczędzając im czasu i pieniędzy. Nasza firma zwraca szczególną uwagę na wsparcie techniczne swoich klientów. Rozwijamy usługi wsparcia, skupiamy się na zwiększeniu efektywności współpracy z klientami i partnerami. Dla wygody klientów i partnerów, ten rozdział zawiera pełną informację o wsparciu firmy z usługi Centrum Kompetencji ECM.
Rodzaje wsparcia technicznego
Podstawowa pomoc techniczna jest udzielana organizacjom posiadającym ważny abonament na aktualizację wersji każdego z naszych systemów ECM. Subskrypcja na aktualizację wersji systemu na okres 6 miesięcy lub jednego roku jest dostępna po początkowym zakupie systemu ECM, w przyszłości zaleca się regularne kupowanie.
Podstawowe wsparcie obejmuje następujące typy usług:
- Procedura przetwarzania aplikacji dla usług
- Standardowy dostęp do portalu wsparcia
- Incydentalne wsparcie
- Podstawowa pomoc techniczna (dotyczy tylko standardowej funkcjonalności systemów ECM)
- Obsługa niestandardowych rozwiązań opartych na systemie ECM
Dodatkowe opcje pomocy technicznej:
- Priorytetowe wsparcie incydentów. Opcja skraca czas reakcji na incydenty, jest dostępna tylko w przypadku subskrypcji odnowienia
- Konsultacje z użytkownikami, administratorami i programistami. Wszystkie dodatkowe opcje są płatne zgodnie z aktualną ceną
UWAGA: Całodobowe wsparcie w trybie 24/7 jest zapewniane zgodnie z dodatkowymi umowami w ramach umowy SLA.
Kontakt
- www.support.center-ecm.com
- +48 22 122 02 68
- +48 22 122 02 69
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tryby działania
-
Linia telefoniczna
Po-Pi: 9-18, GMT+2
-
Portal wsparcia
24/7, GMT+2