http://joomlarulit.com/

Pracując w systemie, Project Manager otrzymuje komfortowe środowisko, w którym wszystkie narzędzia niezbędne do zarządzania projektami znajdują się w jednym miejscu.

Na jednej stronie aplikacji wyświetlane są następujące elementy:

  • Ogólne informacje o projekcie. Lista uczestników, główne terminy, status.
  • Plan kalendarzowy i zadania projektu. Lista wyraźnie pokazuje, jakie zadania są obecnie realizowane, które już wdrożone, co jest zaległe, którym kończy się termin. Jeśli klikniesz nazwę zadania, możesz je wyświetlić.
  • Komentarze uczestników i omówienie prac. Taśma komunikatu zawierająca korespondencję do projektu.
  • Budżet projektu. Informacje o przychodach i wydatkach projektu oraz wyniku finansowym na ich podstawie.
  • Dokumentacja. Zawiera listę dokumentacji projektowej: mogą to być kontrakty, akty prawne, zadania techniczne itp. Wspólna baza danych dokumentów różnicuje prawa dostępu tak, aby tylko odpowiedni uczestnicy projektu mieli możliwość ich przeglądania.
  • Ryzyko projektu. Potencjalne problemy projektu, sposoby zapobiegania, minimalizacji i eliminacji. Ważne jest, aby zawsze pamiętać o ryzyku związanym z projektem, na wypadek gdyby powstały, być w pełni przygotowanym do skutecznego minimalizowania i korygowania konsekwencji.

Wszystkie te informacje prezentowane na stronie projektu są wyświetlane w formie portletów - małych okien informacyjnych - których skład, kolejność i lokalizacja może być dowolnie ustawiona. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat tego lub innego zadania (na przykład dotyczące budżetu), wystarczy kliknąć tytuł portletu. Otworzy się oddzielna strona, która zawiera pełne informacje o zadaniu i możliwym problemie.